November 3, 2009

Tribute buat kalian....

Alhamdulillah, atas segala nikmat dan kurniaan yang diterima. Nikmat yang paling besar iaitu nikmat IMAN DAN ISLAM adlah kurniaan yang paling bernilai bagi hambanya.

Rindu benar hati ini pada sahabat-sahabat seperjuangan yang pernah bersama susah dan senang satu ketika dahulu, tengku, shima, ija, mai, kimah n yg lain2 ...buat syira yang dikasihi, terima kasih banyak-banyak kerana sudi membantu kak wani yang buta IT nie...untuk pengetahuan sume, dik syira ni la yang bantu ana dalam nak siapkan blog ni, bkn bantu ana, tapi dia yang decorated blog ni untuk ana...hanya ALLAH dapat membalas budi syira...(nanti balik kampung, bg tahu pada kak wani, kak wani sediakan jus strawberry dr cameron higlands tuk syira...hehehe)




Bukan mahu mengimbau kisah silam, ttp tiba-tiba rasa rindu itu hadir dan alhamdulillah petang semalam sempat menelefon shima, tahniah juga buat shima yang sudah menjadi tunangan orang, doaku agar pertunangan ini akan membawa kepada perkahwinan seterusnya dapat melahirkan zuriat yang akan membantu ISLAM. Insya' ALLAH...dan berkekalan hingga ke akhir hayat.

Buat ija, rindu sangat dengan dia ni, bukan pe, dr seorang yang pemalu dan sekarang ni, mmg ana sangat kagum la, alhamdulillah, sudah mampu berdiri didepan khalayak ramai...tahniah buat ija, n semalam memang segan sangat nak cakap dengan ija, sebabnya dah lama sangat tak bercakap dgn ija. Orang yg pertama ana jumpa ms itu, adalah CAHAYA FARIZA MISNAN. Bermulalah akrab persahabatan antara kami berempat iaitu ija, mai, n kembarku ( tengku ) .

Dalam menjalinkan persahabatan, sudah pasti akan diuji dengan pelbagai ujian dan alhamdulillah ujian ini kami mengambil sbg i'brah untuk mengeratkan ukhuwwah. Dan buat sahabat-sahabat semua jutaan terima kasih kepada semua yang banyak membantu, kalian semua adalah anugerah ALLAH untuk ana...Ya ALLAH, terima kasih atas anugerah yang satu ini. Eratkanlah ukhuwwah kami dan tautkanlah hati kami atas jalanMU ya ALLAH.

( lepas ni tribute utk sahabat2 yg di sini...I.ALLAH...)




لا إله إلاّ الله
إلهاً واحداً و نحن له مسلمون

0 bunga:

Post a Comment

Sampaikan kepadaku walau satu ayat.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More